Off Road Forum TR | OffRoadCuyuz.Com - vBulletin
Ağaç Şeklinde Aç68Beğeni

Konu: Toyotacılar, Ustalar, Mekanikçiler, Off Road'cular.....Lütfen Yardım...

  1. #1
    Low 2. Vites, OF defender01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Mesajlar
    171
    Gerçek İsim
    drn
    Kullanılan Araç
    2011 Toyota Hilux-2008 Toyota Hilux
    Kan Grubum
    A Rh-

    Standart Toyotacılar, Ustalar, Mekanikçiler, Off Road'cular.....Lütfen Yardım...

    öncelikle herkese slm arkadaşlar bu konuda vereceğiniz akıl,fikir ve düşünceler benim için çok önemlidir....2011 model 4x4 toyota hilux adventure modeli bir araca sahibim 09.09.2011 tarihinde aracımı teslim aldım..yaklaşık 1 yıl kadar 31-10,5-15 cooper stt lastikle kullandım,4-5 ay öncesine kadarda 33-12,5-15 ebat ölçüsüne geçtim,,aracım 29000 km deyken tahminen olanlar oldu,aracımla araziye çıkıyoruz hiçbir problem yok herşey yolunda arazide zorluyoruz (çamur,kar) farketmiyor,aracın ısı seviyesi düşüyo ve motor buz gibi oluyo,eve geliyoruz motor buz,sabah uyanıyoruz motor ısınmıyo gün boyu geziyoruz yine ısınmıyor,servise gidiyoruz termostad açık kalmış,,sebep ? motor bloğunun içinden döküm kumu geliyo deniliyo temizliyelim bidaha olmaz diyorlar eywallah diyoruz ,tekrar temizlik,bi daha ,bidaha bidaha ,bidaha..tam 6 kere bu olay başıma geldi servi artık kayılarında bile termostad değişimini yazmıyo çünkü kanunen 3 kere aynı arızada tüketici hakları devreye giriyormuş ,sadece duydum tam olarak nedir bilmiyorum,,ve aracım her hafta servise girdi km si daha 32000 oldu yemin ederim 3-4 hafta üst üste serviste çoluk çocuk dağda rezil olduk araba ısınmayınca kaloriferde gidiyo doğal olarak,,sizce ne yapmalıyım bugun yine arazideydim işim gereği yine gitti termostad servis artık yukarıyla görüşecez diyor ama ben artık servise de inanmıyorum böyle giderse bizim motor bloğu kum taneciklerine dönüşecek nasıl iş şaştık kaldık etrafımdaki arkadaşlar ustalar eş dost bile anlam veremiyor...bu iş nedir ve ne yapmalıyım nasıl bir yol izleyelim arkadaşlar....ben düşüne düşüne kafa kalmadı bide forum olarak kafa yoralım..saygılar

  2. #2
    Administrators High 3. Vites, OFFROADC Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Nereden
    Istanbul
    Mesajlar
    11.030
    Gerçek İsim
    Adnan Çetinel
    Kullanılan Araç
    Hilux
    Kan Grubum
    0 Rh-
    Blog Entries
    49

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Önceki sahibi bunun soğutma suyuna radyatör tıkayıcı solüsyon koymuş olabilir
    sakın anneme nerede olduğumu söylemeyin.

    One Life Live It, Off Road

  3. #3
    High 2. Vites, OFFROAD Hüseyin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Nereden
    Pendik
    Mesajlar
    7.545
    Gerçek İsim
    Hüseyin AKTAŞ
    Kullanılan Araç
    Cip
    Kan Grubum
    0 Rh+
    Mesleginiz
    Boş işler

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Değişik bir olayda benim başıma A5 Audide geldi
    Her 1000 km de yağ eksiltiyor. Sorun 13000 km de çözülemedi.En sonunda isyan ettik ve motor komple değişti
    Direk Toyota ithalatçı firmanın müşteri temsilcisine başvurun. Yoksa benim gibi servislerde sürünür durursun.
    Çocuklarınıza zengin olmayı değil mutlu olmayı öğretin. Böylece sahip oldukları şeyin fiyatını değil kıymetini bilirler.

  4. #4
    Administrators High 3. Vites, OFFROADC Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Nereden
    Istanbul
    Mesajlar
    11.030
    Gerçek İsim
    Adnan Çetinel
    Kullanılan Araç
    Hilux
    Kan Grubum
    0 Rh-
    Blog Entries
    49

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Alıntı Adnan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önceki sahibi bunun soğutma suyuna radyatör tıkayıcı solüsyon koymuş olabilir
    Pardon, sıfırdan beri sende sanırım bu araç
    sakın anneme nerede olduğumu söylemeyin.

    One Life Live It, Off Road

  5. #5
    Low 2. Vites, OF defender01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Mesajlar
    171
    Gerçek İsim
    drn
    Kullanılan Araç
    2011 Toyota Hilux-2008 Toyota Hilux
    Kan Grubum
    A Rh-

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Alıntı Hüseyin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değişik bir olayda benim başıma A5 Audide geldi
    Her 1000 km de yağ eksiltiyor. Sorun 13000 km de çözülemedi.En sonunda isyan ettik ve motor komple değişti
    Direk Toyota ithalatçı firmanın müşteri temsilcisine başvurun. Yoksa benim gibi servislerde sürünür durursun.
    slm hüseyin bey aradım direk toyotayı böyle böyle sorun oldu bidaha olursa bilginiz olsun önceden şikayetim var diye kayıt edin dedim herif bana şuanda bi şikayetiniz varmı tarzında şeyler sordu geçişdirdi ne olacak bilmiyorum bir abimde ver mahkemeye arabanı değiştirsinler diyo arabamıda seviyorum...

  6. #6
    Low 2. Vites, OF defender01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Mesajlar
    171
    Gerçek İsim
    drn
    Kullanılan Araç
    2011 Toyota Hilux-2008 Toyota Hilux
    Kan Grubum
    A Rh-

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Alıntı Adnan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon, sıfırdan beri sende sanırım bu araç
    ewt adnan abi sıfır almıştım...ama başımıza bela oldu işin içinden çıkılmaz bir hal aldı...

  7. #7
    High 2. Vites, OFFROAD Hüseyin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Nereden
    Pendik
    Mesajlar
    7.545
    Gerçek İsim
    Hüseyin AKTAŞ
    Kullanılan Araç
    Cip
    Kan Grubum
    0 Rh+
    Mesleginiz
    Boş işler

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Eğer imkanınız varsa direk götürüp bizzat görüşün.
    Telefonla sadece oyalarlar
    Çocuklarınıza zengin olmayı değil mutlu olmayı öğretin. Böylece sahip oldukları şeyin fiyatını değil kıymetini bilirler.

  8. #8
    Low 2. Vites, OF defender01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Mesajlar
    171
    Gerçek İsim
    drn
    Kullanılan Araç
    2011 Toyota Hilux-2008 Toyota Hilux
    Kan Grubum
    A Rh-

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Alıntı Hüseyin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer imkanınız varsa direk götürüp bizzat görüşün.
    Telefonla sadece oyalarlar
    direk derken adanada ikamet ediyorum ,,araç serviste şuan zaten bugün aynı arızayı yaptı bende bıraktım arabayı onlarda yukarıyla görüşecez dediler..bende inşallah ne olacaksa olur dedim...

  9. #9
    High 2. Vites, OFFROAD Hüseyin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Nereden
    Pendik
    Mesajlar
    7.545
    Gerçek İsim
    Hüseyin AKTAŞ
    Kullanılan Araç
    Cip
    Kan Grubum
    0 Rh+
    Mesleginiz
    Boş işler

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Biraz agresif olmanızda fayda var. Almıyorum arabayı kalsın iyice test edin deyin. Sizede geçici araç tahsis etsinler .
    Carlamazsanız olmaz yani
    degirmencioglu likes this.
    Çocuklarınıza zengin olmayı değil mutlu olmayı öğretin. Böylece sahip oldukları şeyin fiyatını değil kıymetini bilirler.

  10. #10
    Low 2. Vites, OF defender01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Mesajlar
    171
    Gerçek İsim
    drn
    Kullanılan Araç
    2011 Toyota Hilux-2008 Toyota Hilux
    Kan Grubum
    A Rh-

    Standart Cevap: Toyotacılar,Ustalar,Mekanikçiler,Off Roadcılar.....Lütfen Yardım...

    Alıntı Hüseyin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz agresif olmanızda fayda var. Almıyorum arabayı kalsın iyice test edin deyin. Sizede geçici araç tahsis etsinler .
    Carlamazsanız olmaz yani
    aynen öyle olacak hüseyin bey artık sabrımız kalmadı,,ciddi anlamda SIKILDIK...
    Hüseyin and Adnan like this.


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Önemli Bir Konu Lütfen Yardım Ediniz!
    Konu Sahibi SametAras Forum Kampçılık - Camping
    Cevap: 30
    Son Mesaj : 08.Şubat.2013, 12:38
  2. Lastik Seçimi Yardım Lütfen!!
    Konu Sahibi Chameau Forum Off Road Lastik - Tire
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 10.Kasım.2012, 23:39
  3. Bilgisayar explorer sorunu yardım lutfen
    Konu Sahibi vosdost Forum Off Road'cu Kaavesi - Off Road Cafe
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 09.Temmuz.2012, 20:55
  4. P38 Alacağım Ama Kararsızım. Lütfen Yardım.
    Konu Sahibi centetic Forum Range Rover
    Cevap: 113
    Son Mesaj : 15.Mayıs.2012, 13:49
  5. Ruhsat bilgisi olanlar yardım lütfen.
    Konu Sahibi ...HadrieL... Forum Off Road'cu Kaavesi - Off Road Cafe
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 24.Şubat.2012, 01:30